
BOHEMIA MEDICAL s.r.o.
Pomůžeme Vám s výběrem zdravotnického prostředku dle Vašich požadavků.Nejčastější dotazy
Mohu si u vás zakoupit zdravotnický prostředek jako pacient?
Nikoliv, zdravotnické prostředky v naší distribuci jsou určeny pro poskytovatele zdravotní péče, případně pro příslušně registrované obchodní organizace.
Vystavení naší objednávky se protáhlo a platnost vašeho nabídkového listu již vypršela. Znamená to, že cena již neplatí?
Ne nutně, ale je dobré si to ověřit. Stačí kontaktovat svého obchodního zástupce či přímo naše zákaznické oddělení telefonem či emailem, uvést číslo nabídkového listu a parametry nabídky ověřit. V případě potřeby Vám rádi zašleme nabídkový list znovu s novým datem platnosti.
Platnost nabídkových listů je omezena zejména (avšak nejen) z důvodu vnějších vlivů na ceny zboží a dopravy. Změnit se také může např. dostupnost zboží, jeho objednací kód apod.
Jak rychle nám dodáte objednané zboží?
Záleží jaký druh, v jakém provedení a v jakém množství je žádáno. Pravidelně objednávané zboží držíme v našem skladu a expedujeme obvykle následující pracovní den. Zboží ze skladu zahraničního dodavatele bude u vás obvykle v rozsahu 3 až 10 pracovních dnů. Dodací lhůta zboží vyráběného na zakázku pak může být v rozmezí 2 týdnů až několika měsíců, záleží na povaze, objemu a trase zakázky. V důsledku geopolitických, přírodních či jiných událostí mimo náš vliv (stávka, pandemie, piráti, nehoda v průplavu, na železnici apod.) dochází k narušování přepravních kapacit, které mohou významně prodloužit přepravní časy z mnoha destinací, zejména pak z těch více vzdálených, nepřepravovaných po silnici. V nejhorším případě může dojít i k poškození či ztrátě zboží v přepravě, které se pak musí nechat vyrobit a dopravit znovu. Proto je vždy lepší nenechávat dodávku na poslední chvíli a objednávat s předstihem. Tlačí-li Vás čas, doporučujeme poradit se s našimi obchodními zástupci ještě před vystavením objednávky, mohou Vám pomoci nasměrovat specifikaci (výběr provedení, velikosti, skupinového balení apod.) rovnou na aktuálně skladové položky, případně na nejrychleji dostupné substituty. Praktickým a přitom stále relativně málo využívaným způsobem jsou objednávky s rozpisem termínů dílčích dodávek, kdy si klient objedná jednou objednávkou např. na celé příští čtvrtletí, pololetí či libovolné jiné delší období a určí si k jakým dnům a v jakém množství chce realizovat dílčí dodávky.